On Wed, 5 Dec 2018 at 13:54, Vratislav Filler <vra...@centrum.cz> wrote:

> Lanes ale neřeší pozici cyklisty při jízdě pruhem s kolejemi (vpravo od
> kolejí nebo uprostřed), pokud jsou ale lanes, tak by to mohl řešit zvláštní
> tag jen na to, byť, jak jsem psal vedle, je to asi příliš subjektivní.

^Tímhle^ byla myšlena v podstatě ta pozice cyklisty -  chtělo by to
samostatný tag pro pozici kolejí. Jejich umístění je zcela objektivně
jasné, a teoreticky je jasná i poloha cyklisty: pokud jsou koleje v levé
třetině, je automaticky cyklista vpravo od nich, pokud jsou v pravé
třetině, jede mezi nimi. Pokud jsou uprostřed, jede cyklista teoreticky
vpravo, podle toho, jak řidiči respektují zákaz parkování vedle
tramvajového pásu. Je mi jasné, že tenhle zákaz platí jen v pracovní době,
ale podle mě pokrývá většinu toho problematického stavu... Minimálně by pak
bylo jasné, jak navrhnout "penalizování" obtížnosti v BRouteru - tj. koleje
v levé třetině - pro cyklistu jako by nebyly, pokud je nepotřebuje křížit
:)

Jen BRouter podle mě nebere ty pruhy vůbec do úvahy...