> pouziva-li se na ruznych uzemich jina vztazna "nula", pak je otazka
> zaokrouhlovani jinym tematem a melo by se debatovat o zavedeni tagu
> definujiciho ten vztazny system... Vrchol bude mit tedy uvedenou vysku (co
> nejpresnejsi, zaokrouhlit to lze vzdycky), ale take vztazny system...

A já si myslel, že v OSM by měly být všechny výšky dle WGS-84. Viz.
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Altitude

(Ostatně, jsou tam i ty návrhy na označení systému nadmořské výšky.)

Tedy, výšky převzané z přesných oficiálních zdrojů by měly mít tu
soustavu definovanou, a tím pádem by se měly před importem přepočítat
do WGS-84.

U ostatních výšek (z rozcestníků, změřené, atd.) je to snad fuk kvůli
jejich nepřesnosti.

Lukas