Ahoj!

> hm, ?ist? ze zv?davosti by m? zaj?malo k ?emu?
>
> - kdysi jsem fotil, v?m, ?e clonov? ??slo je n?jak?m zp?sobem
> standardizovan?,
> ale tak? v?m, ?e stejn? clona, stejn? film, ale dva r?zn? p??stroje = ?pln?
> jin? v?sledky ... co? p?edpokl?d?m, ?e v dne?n? dob? focen? na mobily, ka?d?
> pes jin? ves, budou ty rozd?ly je?t? markantn?j??, tak?e ?e?it s jakou clonou
> se n?co fotilo bude velmi podobn?, jako ?e?it v?stup n?hodn?ho gener?toru ...

Clona je dobre definovana i pro mobily. Jen 99% mobilu neumi clonu menit, takze
pro dany fotoaparat konstanta.

Spolu s casem a citlivosti (iso) by to melo davat udaj o tom kolik bylo opravdu
svetla v okamziku foceni.

K cemu je to dobre pro dalsi spracovani take nevim.

                                                                        Pavel

(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html