ahoj,

> Ahoj, to ze tobe je to jedno ale prece neznamena, ze to je jedno
> ostatnim, nebo pri dalsim zpracovani. Namatkou treba clona a cas se
> vyuzivaji pri detekci informaci z fotek v ramci
> https://osm.fit.vutbr.cz/OsmHiCheck/detect/.

hm, čistě ze zvědavosti by mě zajímalo k čemu?

- kdysi jsem fotil, vím, že clonové číslo je nějakým způsobem standardizované,
ale také vím, že stejná clona, stejný film, ale dva různé přístroje = úplně
jiné výsledky ... což předpokládám, že v dnešní době focení na mobily, každý
pes jiná ves, budou ty rozdíly ještě markantnější, takže řešit s jakou clonou
se něco fotilo bude velmi podobné, jako řešit výstup náhodného generátoru ...

> Navic tady se bavime o
> tom, ze informace ktere tam jsou nekdo odstrani a pak si vymysli
> nejake jine.

jiné, které jsou pravděpodobně přesnější než ty odstraněné, co se týče polohy,
a dostatečně informativní, co se týče času - rozcestníky se fakt nepředělávají
každých pět minut ... pro mě je zajímavé, jestli je to letošní, pak to asi
bude sedět, nebo dvacet let staré, pak v některých lokacích můžu předpokládat,
že to bude už úplně jinak

> A hodnota takove fotky je pak jen v tom, ze by tam mel nekdo jiny
> zajit a nafotit to poradne, pokud nevim, kde to bylo, tak podle toho
> ani rozcestnik v OSM vytvorit rozumne nemuzu (nebo je to +- autobus,
> takze zase aby tam nekdo zasel a zkontroloval to).
>
> Opravdu trvam na tom, ze nez mizerne data, tak to radsi zadne. Bud to
> prosim delejme poradne, nebo vubec. Poznat nekvalitni data a nejak je
> odfiltrovat je totiz pak uplne nejvetsi problem.

sám mám docela výraznou zkušenost se situací, kdy bych byl raději za informaci
"tady jsou lvi" nežli špatný popis reality, který jsme měli - a přesto
nesouhlasím

zahazovat _kvalitní_ data, jenom protože neodpovídají přesně tvé představě, a
abys ospravedlnil jejich zahození, tak je označovat za "mizerná", to se mi zdá
už krapet moc ...

chceme, aby to skončilo jako na české Wikipedii, která schází na úbytě,
protože spoustu kvalitních přispěvatelů odradila skupinka těch, co se nejvíc
nudí, ehm, co jsou nejakčnější a mají čas na revertovací války a otevírání
různých sporů pro formalismy atd.?

just my 0.02?

K.