Ahoj všem.

Včera jsem byla docela nemile překvapená zmizelou lávkou
<https://www.itrebon.cz/aktuality/pesi-lavky-pres-luznici_1501.html> přes
Lužnici. Bohužel je tam zrovna vysoký stav vody, takže jsem zafungovala jako pionýr
slepých uliček.

Momentálně jsem z mapy most odstranila, cestu a relace přesměrovala brod
vyznačený vedle. Je nějaké rozumné značení toho, že to ale bude pravděpodobně
průchozí jen za sucha? Případně co s tou cyklotrasou (značená z Rakouska jako
okruh), která tím v tomhle místě pro běžného cykloturistu skončí docela blbě?

Na KČT jsem to nahlásila, tak uvidíme jestli s tou jejich trasou budou dělat.

Majka