>>>>> "m" == majkaz  <maj...@centrum.cz> píše:

    m> Včera jsem byla docela nemile překvapená zmizelou lávkou přes
    m> Lužnici.  Bohužel je tam zrovna vysoký stav vody, takže jsem
    m> zafungovala jako pionýr slepých uliček.

V pondělí jsme byli tou zmizelou lávkou překvapeni též.

    m> Momentálně jsem z mapy most odstranila, cestu a relace
    m> přesměrovala brod vyznačený vedle. Je nějaké rozumné značení
    m> toho, že to ale bude pravděpodobně průchozí jen za sucha?
    m> Případně co s tou cyklotrasou (značená z Rakouska jako okruh),
    m> která tím v tomhle místě pro běžného cykloturistu skončí docela
    m> blbě?

Až tak zlé to aspoň v pondělí nebylo, jeden zdatnější jezdec dokonce
brod úspěšně přejel na kole (i když suchý nezůstal), ostatní bez
problémů s koly přebrodili pěšky (a od kolen výše suší zůstali:-)).
Brod na první pohled vypadá horší než ve skutečnosti je.  Možná je tam
voda o trošku hlubší a rychlejší, než u podobných brodů bývá, na druhou
stranu je dno v daném místě celkem hladké a komfortní, žádné balancování
po šutrech.  Tak nevím, jestli stojí za speciální značení, u brodů je
vždy potřeba počítat s tím, že mohou být za vodnatějšího počasí
neprůchozí.  Např. u Bílého potoka za Veverskou Bítýškou jsem jednou po
letní přeháňce na té roztomilé trase, co vede asi na deseti místech přes
klády/brody, zažil o dost horší brodění než včera přes tu Lužnici a pro
někoho by ta trasa byla také neprůchozí.

    m> Na KČT jsem to nahlásila, tak uvidíme jestli s tou jejich trasou
    m> budou dělat.

    m> Majka

    m> list talk-cz@openstreetmap.org
    m> https://openstreetmap.cz/talkcz