>>>>> "m" == majkaz  <maj...@centrum.cz> píše:

    m> V tom místě bude spíš jiný problém:

    m> Když to zpětně dohledávám, tak se tam na kole pravděpodobně
    m> správně ani nesmí - tohle nebude místní komunikace nebo vyhrazené
    m> místo podle zákona o ochraně přírody, v katastru je to pouze jako
    m> lesní pozemek.  Průměrný turista na tom bude samozřejmě jako já,
    m> pokud je tam navede navigace nebo na nějaké mapě vidí cyklotrasu,
    m> počítá s tím, že tam může.

Kousek vedle, u rybníků u Vitmanova, jsou cedule explicitně zakazující
jízdu na kole, tipuji, že kvůli plašení ptáků nebo ohrožení jiných
živočichů.  Tady na této cestě jsem si žádného zákazu nevšiml, vizuálně
je to normálně používaná cesta, v katastrálních mapách to běžný
smrtelník zkoumat nebude a jinde v okolí se normálně (a podle všeho
nijak zásadně ilegálně) na kolech jezdí.

    m> Přitom je to v národní přírodní rezervaci, takže proplachovat tam
    m> pohon kola tím, že to tam s ním brodím nebo přejíždím za vysokého
    m> stavu vody není zrovna dobrý nápad.

Souhlas.  Až lávka zmizí z map a navigací, tak se tam už asi nikdo na
kole nepohrne.  Díky za opravu v OSM, řekl bych, že to tak v tuto chvíli
jako popis faktického stavu stačí.

Milan