Ahoj,

TL;DR: tady už jsme byli s Klinikou, a s Krymem, a s pěšinami v ochranném
pásmu dráhy, a s tunelem Blanka, a furt stojím za OTGR.

OpenStreetMap je postavená na popisu světa, jak tam venku fyzicky existuje:
pokud je špatně svět, nespraví se tím, že poškrábeme zrcadlo. Pokud tam je
pěšina, budiž v mapě - pokud se po ní nesmí jezdit, otagujme ji tak; pokud
je to nesprávně popsaný jako cycleway, opravme to - ale netvařme se, že to
zmizí, když se tam nebudeme koukat.

Mapování zdar,
Honza Piškvor Martinec