Wie kartieren Sie Barrieren, wenn sie die Grenze eines
Landnutzungsgebiets bilden?
Zeichnen Sie eine zweite Linie über der Landnutzung?

(Extended in English:  feel free to reply in German - reading is no
problem for me)

How do you map barriers that form the border of a landuse ? e.g. a
barbed wire fence around a meadow ?
Do you map a second way on top of the way of the landuse ? Do you
create a multi-polygon for the meadow where the outer is the barrier ?
A second way a bit bigger than the meadow ? tags of fence and meadow
on the same way ? Another solution ? )

m.