Hej!

Jeg er som det fremgår tilhænger af

highway-cycleway

eller

cycleway-lane som tillæg til highway-xxx

for at gentage, mener jeg at nogle brugere i Danmark har en opfattelse
temmelig
forskellig fra Tyskland og Holland. Er det gangbart? Jeg har ikke fået en
vurdering af hvorfor det der
er acceptabelt i Holland og Tyskland ikke skulle være gangbart i Danmark???

Jeg har påtaget mig at lave et færdigt resultat som jeg ser det til
vurdering af brugerne. Jeg har valgt
Amager fra Langebro og foreløbigt et lille stykke der fra. Her er hvad jeg
kan leverer incl. t-kryds med og uden cykelstier på alle vej i krydset.
Samtidig har jeg lavet en færdig rundkørsel, ved Kastrup Lufthavn.

En cykelsti adskilt med kantestn, parkeringsbåse, græs eller asfalt er efter
min mening en

highway-cycleway og med en stregmarkeering på vejen har vi en cycleway-lane
som tillæg
til highway-xxx.

At blokerer for indlægning af highway-cycleway vil markant gøre
Danmarkskortet forsklligt
fra det øvrige Europa. Tillæg a forsekllig art til highway-xxx til
beskrivelse af højre og
venstre cykelsti og retning bortset fra cycleway-lane, er ganske usynlige på
de fysiske kort
og på skærmen. Jeg har ikke viden om GPS effekten af disse markeeinger
sikkeert ingen effekt?

Selvfølgelig skal cykkelveje - hvis der opnås accept- læggs ind til
highway-xxx, det er bare ikke muligt at
lave t-kryds programmæssigt efter dette eer gjort, derfor har jeg taget
arbejdet etappevis!

I giv et fald kan der anvises et alternativ med acceptabelt outputmulighed
af samme kvalitet som
ude i Europa til min fremgangsmåde?

Jeg forstår ikke informationen om at cykkelveje med markerede krydsninger
skulle gøre "systemet"
herunder GPS langsommere? Er det nu muligt at vise og i hvilket omfang? Der
er tale om vektorprorammering som er meget lidt datatungt! hvad eer det de
helt præcist som skulle gøre
systemet -ikke brugbart- når highway-cyclway er indlagt.

Og jeg gentager, alt hvad jeg har lavet fjerner jeg igen, hvis det bliveer
konklusioene!
Vh.
Niels

--