Claus Hindsgaul skrev:
> Jeg er så småt begyndt at lægger cycleway=xxx ind de få steder hvor
> jeg er stedkendt, og hvor jeg ikke kommer til at redigere i forkerte
> "lanes" eller skyggestier. Hvordan kommer vi videre med tilbagerulning
> af Niels's skyggestier? Der er postet lister over changesets, men
> hvordan kommer vi af med dem??
Nu kender jeg jo ikke lokaliteterne som Niels hat lavet "skyggestier"
for, og bør derfor måske ikke kommentere på det men jeg kan ikke lade være.

Jeg har stadig indtryk af at man vil rulle noget tilbage fordi Niels
ikke lige har opført sig som "nogen" gerne havde set det, men der skal
være plads til alle og man kan ikke komme uden om at den strategi som
Niels har brugt er anerkendt og valid OSM strategi andre steder så der
skal være gode grunde til at rulle tilbage.

Hvis der er desiderede fejl så skal man selvfølgelig overveje hvordan
man nemmest retter (rollback eller manuel editering) men at man er uenig
i metoden der er brugt
mener jeg ikke kan berettige til at man fjerner ellers korrekt information.

Carsten / ablansinger