Hej

Lige en reminder om også at passe på når der mappes efter kort. Hvis man ikke kender området kan man komme til at lave brølerne som selv Google [1] må erkende, da de tror skellet mellem to marker er en lille "omfarstvej". Heldigvis har OSM ikke samme fejl [2].

P.S. Goggle Maps har fået det at vide.

[1] http://maps.google.dk/maps?f=q&source=s_q&hl=da&geocode=&q=Valby+Overdrev&sll=55.930741,12.23877&sspn=4.605019,14.27124&ie=UTF8&hq=&hnear=Valby+Overdrev,+Helsinge&ll=56.0621,12.23244&spn=0.00448,0.013937&t=h&z=17

[2] http://osm.org/go/0NXPTbL8T-