Hej Jonas,

Godt initiativ.

Du har valgt ikke at medtage muligheden for at rette adressepunkterne. Det
synes jeg godt, kan diskutteres; adressepunkterne er jo en standard
OSM-feature - ikke specielle OSAK-opfindelse. Jeg kan derfor ikke se,
hvorfor disse skal beholde OSAKs fejl, hvis det kan undgås.
Hvis vi vil kunne rapportere fejlene til myndighederne (og det vil vi), kan
vi jo f.eks. have et ekstra felt med det oprindelige (muligvis fejlagtige)
OSAK-navn.

Men det forudsætter naturligvis - udover at der er flertal for sådan en
løsning - at vi kan håndtere det rent praktisk.

Claus

Civilingeniør ph.d. Claus Hindsgaul
Studsbøl Alle 81
DK-2770 Kastrup