Hej alle i DK med interesse i cykelinfrastruktur,
Jeg har på OpenStreetMap Forum spurgt hvorfor OpenCycleMap ikke viser
cycleway=track ligesom cycleway=lane
http://forum.openstreetmap.org/viewtopic.php?id=12777 og svaret fra Andy
Allan er, at det har der været en masse diskussion om, så det har han ikke
prioriteret.

Så vidt jeg kan se i arkivet har I nået en konklusion, som skrevet på
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Da:Cykelstivejledning som i høj grad
følges i DK.
Jeg synes derfor vi skal opfordre Andy til at prioritere dette. Jeg har
foreslået det mest simple, at bruge samme visning for cycleway=track som
allerede brugt for cycleway=lane alternativt kunne man f.eks. bruge en
lysere blå til cycleway=lane, så man kan se forskel. Hvad siger I?

Hilsen
Roger