Den 11-07-2011 15:30, Ole Laursen skrev:
> 11. jul. 2011 13.49 skrev Peter Brodersen <pe...@ter.dk>:

> Som jeg ser det, kan der sagtens gå ged i det i nogle tilfælde hvis
> der er nye data fra kommunerne men hvis det i værste tilfælde
> resulterer i at rettelsen bliver ignoreret, og punktet derefter dukker
> op som en rød klat, så er det vel heller ikke værre end det.

Som jeg skrev tidligere, anser jeg det for en stor fordel.
Hvis en kommune ændrer et vejnavn, er det noget nogen skal vurdere og
behandle manuelt.

Vi kunne godt lave noget fuzzy logic, der fx prøvede at gætte på om et
nyt navn var en opdatering af stavemåden for vejnavnet eller det var et
helt nyt navn, der ikke havde noget med det gamle at gøre.
Men det ville nok ikke blive rigtig godt. Og så mange ændringer fra
kommunerne er der nok ikke tale om, og det tager ikke ret lang tid at
rette et vejnavn eller tilføje en rettelse til den nye liste.