> Derfor er jeg for bibeholdelse af gammel stavemåde for "Sct" og ikke
> vil større armbevægelser i gang for en ny og moderne stavemåde

NB andet argument - nogen der fx har tjekket hvad der står IRL på
vejskiltene - hvis der fx står "Sanct Knuds Torv" men i vejnavne
registret er indsat som "Sct Knuds Torv" - Nogen gange er vejskilte
faktisk mere korrekte end hvad der officielt digitalt er blevet
registret

  det er også en lille smule dumt at måske kommuen skal bruge penge på
nye vejskilte til fx "Sankt Knuds Torv" eksemplet. Det kan da let
koste 5000 kr inkl. arbejdsløn eller mere at opsætte.

Ikke fordi dette her mit alter ego projekt mht stavemåden, men mere
pragmatisk af hensyn til hvordan kommunerne evt lettes kan gøre det jf
"Sct" uden punktum > "Sanct"

vh.
 Søren Johannessen