Der er jeg ikke enig, de fleste vandløb i Danmark er nok stream
(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:waterway%3Dstream) man kan jo
uden den store akromatiske øvelse hoppe over dem , se også
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:waterway%3Driver - i mit
nærområde er det vist kun Storå der er river og det endda kun den
nederste del, den er det til gengæld også.

Esbern