Den 10-02-2012 23:09, Ole Laursen skrev:
Personligt deler jeg også din skepsis angående de ikke-eksisterende
adresser. Man skal ikke underkende hvor meget godt der er kommet ud af
adresseimporterne, men jeg synes det er skidt at Peter Brodersen
stadig ikke har en plan for hvordan man kan redigere hans importerede
punkter uden at få sine ændringer overskrevet, det er i strid med alle

de retningslinjer jeg har kunnet finde.

Ingen tvivl om at adresse importen har gavnet dæknings graden i OpenStreet Map.
Jeg har ikke fulgt så meget med i hvad der er foregået med de der adresse import/opdaterings mekanismer, men jeg havde en (måske naiv) forventning om at de respekterede de manuelle rettelser/sletninger i OSM.

Er der nogen der kan oplyse om det virkeligt er sandt at adresse noder, som man sletter i OSM, bliver oprettet automatisk igen
hvis de offentlig reigstre er langsomme eller ikke opfatter sletningen ?

Carsten