Michael Andersen:
> Hej
>
> Jeg bliver vist nødt til lige at tage til genmæle her. Den "næse" Leif
> hentyder til er tilsyneladende min kommentar til
> https://www.openstreetmap.org/changeset/39650046, som for mig at se er en
> ganske simpel oplysning, som jeg har ret svært ved at se som "ubrugelig"
> eller
> "nedladende".

Du kunne måske have spurgt om der var en grund til at bruge Mapbox
Satellite. Det er ikke altid, at de nyeste luftfotos er de bedste til et
bestemt område. Faktisk ville jeg gerne kunne bruge et arkiv af
forældede luftfotos.

> I DK er jeg praktisk taget den eneste der holder øje med og kommenterer
> andres
> ændringssæt,

Jeg har dog fået kommentarer fra andre end dig.

> men som det kan ses af http://resultmaps.neis-one.org/osm-discussions, er jeg
> internationalt set langt fra den eneste.  Der er rigtig
> mange gode folk derude der på lignende vis er meget passionerede omkring OSM
> og bruger meget tid på at holde øje med deres lokalområder.

Jeg er enig i, at vi alle sammen burde bruge det noget mere. Hvis der
var flere diskussioner startet af flere mappere, ville en enkelt
kommentar heller ikke virke så voldsom.

--
Niels Elgaard Larsen