Jeg har det seneste halve års tid registreret en masse gravhøje. Det er
åbenbart faldet nogen for brystet, idet jeg har fået en masse kommentarer,
og endda fået fjernet enkelte.

Senest har jeg fået denne kommentar:
https://www.openstreetmap.org/changeset/55415883 : "Jeg har lige talt med
nogen der har undret sig over alle de her gravhøje du tilføjer og mener det
minder lidt vel meget om en decideret import, som ifølge OSM's regler (
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import/Guidelines) bør annonceres før
udførelse. Jeg mindes ikke at du har gjort dette? "

Her ligger altså en antagelse om at jeg bryder reglerne, hvilket absolut
ikke er tilfældet. Hver enkelt registrering foretages manuelt med ID. Var
der tale om import, ville jeg nok have været færdig med de 25.000 høje for
lang tid siden. Foreløbigt har jeg "kun" kortlagt ca. 10.000 stk.

Jeg ved ikke hvorfor der er nogen der er på nakken af mig hele tiden og
kritiserer mig stort set dagligt. Hvad gør jeg galt? Jeg blander mig ikke i
hvad I andre gør, og jeg er simpelthen ved at være træt af den evindelige
og helt unødvendige indblanding.

Jeg vil foreslå at vi indfører et "code of conduct", altså nogle aftaler om
hvornår og hvordan vi taler til hinanden, og hvornår og hvordan ændringssæt
skal revertes.

/Leif