Troels Arvin skrev:
> Jeg klikkede på "Manglende offentlige
> instanser" og zoomede ind på mit lokalområde. Der er Tårnby Rådhus rødt,
> men "Tårnby Rådhus" findes i OSM:
> https://www.openstreetmap.org/#map=18/55.63366/12.61952
>
> Hvorfor er Tårnby Rådhus rødt, og hvad kan man gøre for at bringe orden i
> det?

Tårnby Rådhus findes ganske rigtigt, men er ikke tagget med
amenity=townhall.

  https://www.openstreetmap.org/way/184068945

Der burde måske være en fin side med forklaring af, hvad der bliver
checket for, men den vil nok hurtigt komme ud af sync med kildekoden.

Indtil videre kan du bedst finde ud af det ved at kigge på de enkelte
filer i https://github.com/OSM-DK/missingObjectsDK/tree/master/layer_sql

I dette tilfælde
https://github.com/OSM-DK/missingObjectsDK/blob/master/layer_sql/missing_public.sql

Skriv gerne til mig, hvis der optræder falske positiver.

- Jørgen