On 30.05.2010 9:57, Jaak Laineste (Nutiteq) wrote:
> Mida need formaadinumbrid tähendavad? Hind tundub mõistlik jah iseenesest.

A3 on 2*A4 ja 0,5*A2 on pindalalt sama, mis A3, ehk siis samuti 2*A4.

Juhi ja kaassõitja ustele mõtlesin, et sobiks 0,5*A2 piklik embleem,
ehk siis suuruselt justkui otsapidi koos 2*A4.

KÜSK jm toetajat mahutaks A3 formaadile, ehk siis formaadilt külgepidi
koos 2*A4 ja need saaks asetada tagumistele ustele.

2010/5/30 Margus Värton <mar...@dakar.ee>:
> Et ma tunnen Stampline pealikku päris hästi, võin küsida, kas nad ehk
> tahavad Seltsi selliste embleemidega toetada :).

Kusjuures nad Juminda korrakaitse seltsile tegidki need embleemid
toetuse korras :)

Aga noh, küsija suu pihta ei lööda... Võib ju pakkuda Stampline
reklaami kah neile :)

Tervitustega,
--
Joosep-Georg