> Joosep, äkki teed plaani ära ja küsid hinnapakkumise täpse: 2le autole
> komplektid: kokku siis 4x 20x20cm logod ustele, 2xA3 (või laiem pisut)
> esikapotile. Su kujundus oli juba päris hea aluseks.

Ma arvan, et mõtet oleks tellida natuke rohkematele autodele neid
komplekte -- ma ise paneks kohe oma masinale need peale ja sõidaks
igapäevaselt nendega ringi, et meie üritust reklaamida.

Kapotile panekul ei näe väga mõtet, pigem väiksem formaat kleebisena
auto tagaosale, kus seda saavad jõllitada ummikus su järel passivad
autosõitjad :)

Kindlasti aga oleks tarvis tellida KÜSK jm sponsoritega logod, kui
seda nõuavad lepingud, mille alusel raha kulutame.

> Üks hull idee tekkis Paides mingi linna tänavatele tänavanimed
> joonistada, nii et aerofotolt oleks näha. Põhjendaks, et see on
> maapealne ettevalmistus mugavamaks OpenStreetMap-i kaardi
> joonistamiseks aerofotolt. Google kaardilt ja Maaameti aerofotolt
> oleks ka paremini näha.

Tallinnas tegelased joonistasid ülekäiguraja triipudele miskit,
sellest tõusis ilgem jama.

Maa-ameti fotole tänavate nimed ei anna mingit lisaefekti ju, kui saab
lihtsalt fotole peale võtta kihi, kus on isegi majade aadressid
olemas.

Nii et tänavatele sodimisega pigem tõmbame projektile negatiivset
tähelepanu, kuna vaevalt ükski ametkond seda lubab.

Pigem istutada haljasaladele lilli tänavanimede kujuliselt :)

Aga jah, saadav kasu on minumeelest küll väga väike, et kogu seda
vaeva ära tasuks...

Tervitustega,
--
Joosep-Georg Järvemaa