> Ma silma järgi hakkasin mõtlema kas pikkupidi 2*A4 mahub ukse peale ära
> üldse. Võibolla A3 oleks paslik, see mahub külje ukse peale küll ära. Eks
> peaks enda auto peal üle kontrollima lihtsalt mõõtma. Hea pind on tegelikult
> veel esikapott (oleneb autost jällegi pisut).

Kas sul on Renault Twingo või Volkswagen Polo või :)

0,5*A3 ehk siis 2*A5 pikupidi on liiga väike, et sealt midagi välja
näeks lugeda.

Mul on praegu sellises formaadis auto tagaaknal see kavand, mis tegin :)

Kardan, et kapoti pealt pole midagi näha, eriti kui külje pealt vaadata...

A3 peale teeks toetajate logod, kas siis ükshaaval või mitu ühele.

--
Joosep-Georg