Tere,

Vabandan kui teemast mööda panen.
Minu arvates läheb selline lähenemine vastuollu andmemudeli ehitamise
reeglitega.
Ehk peaks eelkõige olema  kajastatud füüsiliselt eksisteerivad
objektid ja nendele on lisatud
kuulumine mingisse abstraktsesse klassi (näit. piir). Kui teha
vastupidi siis võib hiljem raskeks minna.
Antud juhul eeldaks piiri muutmist jõeks ja sellele „piiriks“ olemise
tagi lisamist?
Lihtsalt tekkisid sellised mõtted

Valter

--