2010/11/8 Margus Väli <margus.v...@gmail.com>:

> Kuulge Joosep pani nüüd teede nomenklatuuri/kohanduse eesti oludesse,
> Annel oli ka miskit, eriti mõisted eesti keeles mida oleks
> vaja aeg-ajalt värskendamas käia aga ma jälle ei leia üles
> neid. Võiks need uusimad materjalid viidata ka wiki.os.org/mapping
> projects/estonia/Discussion alla et saaks kronoloogilise vaate
> mis lisandunud on hiljuti.

Lisasin viida enda ettepanekule lehele
http://wiki.osm.org/wiki/WikiProject_Estonia

Kuna Tallinna tänavate lõike on liigituses 1544 tk, siis ma pole päris
kindel, kas see ettepanek annab hea tulemuse; kohandusi ja erisusi aga
on oodata igal juhul, kuna see liigitus põhineb tee füüsilistel
näitajatel, mitte aga olulisusel teedevõrgustikus (nt. Majaka tn --
liigilt sama kui Narva mnt, Tartu mnt jt, kuna vähemalt 4-realine ja
trammiteega).

Seega, kui keegi väga ei protesteeri, siis ma pisut eksperimenteeriks
ja püüaks selle süsteemi järgi näiteks mõnes linnaosas teid liigitada?

--
Joosep-Georg