Põhimõte on jah õige: joon peaks olema füüsiline asi ja relation peaks olema
abstraktsem mõiste. Tulemuses ei ole küll vahet, kas on enne seal piirijoon
(boundary=administrative) ja siis lisad sellele tag-i waterway=river, või
vastupidi. Samas tegelikult admin-piiridel kui sellistel pole minumeelest tag-e
üldse vaja, seni kuni nad ei ole mingid füüsilised asjad (tee, jõgi,
rannajoon)? Pealegi osasid asju ei saagi üheselt tagida, nt "admin_level=x" ei
saa ju panna kui sama piir on nii küla, valla kui maakonna piir.

 Ettepanek: adminpiiridel boundary=administrative jätta (et ei oleks päris
tag-ideta way-d), aga "admin_level" tagid way-delt maha võtta, need jätta
relationitele, kus on need ka juba ilusti tegelikult olemas.

 Relationeid jõgedest võiks kasvõi sellepärast teha, et siis saaks ühtse URL-i
anda igale objektile, mida siis wikipedia artiklist viidata saaks. Need URL-id
võiksid olla inimloetavad (loe: SEO-sõbralikud), nt stiilis
www.osm.org/Estonia/river/Väike+Emajõgi , mis oleks sisulsielt alias vastava
relationi id-põhisele tehnilisele URL-ile.