Idee: way-de tabelisse lisada mõned veerud:

  1. Preview (sama mis paremas servas
http://www.openstreetmap.org/browse/way/68574053 stiilis kaardil on)
  2. Delete, mis teeb kohe API päringu. Selle jaoks oleks vajalik
autoriseerimine (oauth).
  3. Edit : link stiilis
http://www.openstreetmap.org/edit?lat=58.4356867&lon=26.713744&way=68574053&zoom=16
  4. Quick Tag - kõige keerukam. Dropdown põhiliste tagide preset-idega,
tekstiline. Nõuab ka oauth-i. Praegused JOSM presetid saab näiteks siit XML
kujul, eriti peen oleks seda kasutada:
http://josm.openstreetmap.de/svn/trunk/data/defaultpresets.xml

Jaak