Kirja koopiat ta endale ei saada, listis oli olemas küll. Spam-i saatsin ma
curl skriptiga webilehe kaudu kasutajanime põhjal, päevas saab nii saata umbes
50 kirja, siis blokitakse ära. Karta võib, et need kes on korra vaid proovinud
(alla 10 edit-i), jätavadki reageerimata. Teistele tuleks üle kirjutada jah.
Kes kirja sisu kokku paneb (eesti, inglise ja kindlam kui ka vene keeles)?

Jaak