Parandasin enda omad ka ära. 4 joont kustutasin (kolmel olid sildid sõlmel
ning ühele joonele ei leidnud enam ortofotol vastavat kraavi ülesse).
Ülejäänud 49 juhul olid sildid ununenud.

PS! Kas minu viimase kirja saatis list kellegile üldse laiali või jättis
omale hoida? Ise ma sellest koopiat igatahes ei saanud.
http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-ee/2011-June/000989.html

Mihkel