On 23.12.2011, at 16:55, Margus Värton wrote:

> 23.12.2011 14:24, Jaak Laineste kirjutas:
>
> Kuivõrd Londiste on Eestis arendatud Skype tarbeks, siis võiks see teadmine
> siinmaal ikka olemas olla. Viide Skytoolsile, mille osaks Londiste on, andis
> sellise lingi: http://pgfoundry.org/project/memberlist.php?group_id=1000206.

 Londiste kui selline on kauge ületapp, ikka tõeline elevant. Aga postgres
siseelu tundjaid seal tiimis kindlasti on. Ühele neist ma emailisin ka meie
baasi labase aegluse probleemiga, senini pole ta vastata viitsinud. Kui kedagi
teate, siis võiks pool tundi istuda küll koos ja arutada mida on mõtet proovida
ja mida mitte.

Häid pühi kõikidele!

Jaak