seda 2x kiiruse suurendamist kodu impordile või ketaste osale? FS
kindlasti ei mängi nii suurt rulli. BTRFS vs. ext4 BTRFS on küll
aeglasem aga see ei ole nii suur vahe. Samas tundub, et BTRFS -l on
suurem tulevik kui EXT -l ... aga kst.

Kuupäeval 28. detsember 2011 16:29 kirjutas Jaak Laineste (Nutiteq)

--
A. Kaaber