> Ei oska kohe peast öeld mida see tertiay tähendas aga mõte on selles
et tee on klassifitseeritud. Unclassified puhul on tegemist tundmatu
teega. Mina olen seiskohal et unclassified teid ei tohiks olla et need
on ajutiselt aerofoto pealt kaardistatud teed mille klassi ei osatud
määrata ja hiljem need parandatakse kuo käiakse kohal. Minu arvamus :-)

Ma sain Wiki põhjal asjast teistmoodi aru, highway=unclassified kohta
öeldakse:
/--/
To be used for minor roads in the public road network which are not
residential and of a lower classification than tertiary. Please do not
use this as a marker for roads where the classification is unknown, for
which highway=road should be used.
/--/

Selle järgi peaks foto põhjal tundmatuid teid kaardistades olema
markeeringuks lihtsalt 'road'.

Nüüd oleme ringiga alguses tagasi: kas külade vahelised kruusakad on
'tertiary' või 'unclassified'.. Võibolla on 'tertiary' tagi kasutatud
peamiselt seepärast, et sellise tagiga teed renderdatakse ka suurema
mõõtkavaga kaardile, s.t. nad on varem nähtavad? Tsiklisõidul on see
suur pluss kui näed suurema mõõtkavaga kaardil ka väiksemaid teid.
Loomulikult on siin oma "diminishing returns" point mis tekib kui
väikseid teid on väga palju..
--
Vallo