See paved/unpaved teemat olen globaalses listis tõstnud. Üldiselt UKs ei kujuta
keegi ette et mingi tee mis on enam kui "track" oleks unpaved. See on vaeste
ida-euroopa maade probleem ja vaikimisi renderdust ei viitsita selle pärast
muuta.

Seda saame aga oma kaart.maakaart.ee kujundustes parandada, sest see kujundus
on meie kontrolli all. Kartograafiline küsimus: läbi mõelda kuidas.

Jaak