See teadmata tee on highway=road. Ma paneks nii, et tee millel Maanteeameti
registris numbrit pole, võib olla unclassfied, ja muud väikesed kõrvalteed
oleksid tertiary

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Template:Et:Map_Features:highway lehte
vaatasid? Seal on discussion all ka alternatiivne ettepanek pisut teise
loogikaga, aga IMHO ei ole selgem, sest ei lahenda selgemalt ära just seda
tertiary/unclassfied vahet.

Jaak