Äkki lihtsalt openstreetmap.org softi ei uuendata igapäevaselt ? Siis pole see
bugi, vaid tuleb oodata kui viimane iD version sinna jõuab.

See custom URL igakordne uuesti panek on tüütus tõesti. Eks korralik lahendus
oleks JOSM-i asukohapõhist (kui see on ikka asukohapõhine) nimekirja kasutada -
et igas asukohas oleksid sealsed sourced juba valikus. SIis saaks kasvõi Tartu
LV WMS-i sinna panna.

Jaak