Hei,

Lisasin Maa-ameti aerofoto taustaks lisamise õpetuse ID-editori helpi, vt.
https://www.transifex.com/projects/p/id-editor/translate/#et/core/11744216?q=imagery

NB! Kes tahaks veel ID-editori tõlkida, siis tehku seda siva, sest juba
homme lastakse uus reliis välja!

*# Aerofoto*
*
*
*Aerofotod on kaardistamisel oluliseks algallikaks. Valik aerofotosid on
kättesaadavad paremal asuva redaktori taustaseadete menüü kaudu, vaikimisi
on taustaks [Bing Maps](http://www.bing.com/maps/) satelliitfoto.*
*
*
*Maa-ameti aerofoto taustana kasutamiseks lisa kohandatud tausta valikusse
aadress kujul http://kaart.maakaart.ee/orto/{z}/{x}/{y}.jpeg. Selleks, et
avada OSM ID-redaktor vaikimisi Maa-ameti ortofoto taustaga, kasuta
veebibrauseris aadressi
http://www.openstreetmap.org/edit#background=custom:http://kaart.maakaart.ee/orto/{z}/{x}/{y}.jpeg&map=@zoom/@lon/@lat,
milles @zoom/@lon/@lat asenda reaalsete väärtustega (näit.
15/59.3438/24.5892).*
*
*
*Mõnikord on aerofoto kaardiandmete suhtes nihkes. Kui märkad mitmeid
taustaga nihkes olevaid teid, ära asu kohe nende asukohti muutma, vaid
kohanda vastavalt aerofoto asendit taustaseadete menüü valiku 'Korrigeeri
nihet' abil.*

Tormi