Protseduuriliselt oleks õige teha wikileht, kus on impordi kohta kirjas
allikas, litsentsitingimused ja siis plaanitud tehniline protseduur
importimiseks, eelkõige uus tagging. Seal saab ka koguda laiemat arvamust
tag-ide kohta. See võib olla eesti keeles tegelikult isegi.

Kui seal korras, siis imports-listi teavitada ja kui keegi blokki ei pane siis
teha .osm failid, need üle vaadata (tagging jällegi, ja konflatsioon
olemasolevate andmetega) ja kui ok siis ettevaatlikult uploadida.

Charset läks mul korda kui tegin export SHAPE_ENCODING="ISO-8859-1"

Jaak