Hoi,

oskab keegi minust targem öelda, miks lisatud Vilsandi ja Matsalu RP piire
näidatakse suurema suurendusega (13 ja enam), aga väiksematega mitte? Samas
Lahemaa näiteks on ka väiksematel suurendustel (8+) olemas . Ega cache ei ole
seal nii pikk, lisatud said juba nädal tagasi? Midagi tag-itud valesti?

Jaak