On Sat, Dec 12, 2009 at 08:49:24PM +0100, Marko Dimjasevic wrote:
> program TGPS)? To je i problem (još uvijek) što ne uspijevam
> geo-locirat fotke, a time i označit ulice i druge stvari.

Kad smo vec kod neuspjesnog geokodiranja fotki i oznacavanja ulica, Darko &
Dodobas, uz Dima cini mi se da vas komad jos nije slozen... Ulice su samo
ubacene privremenog tipa road (mahom ono sto sam jos ja nacrtao privremeno
nakon sto su uploadani GPS trackovi), i nemaju imena...

Ako ne stignete sami, mozda vam se da geolocirati fotke i staviti ih na
openstreetview.org; ili barem baciti raw fotke negdje da ih moze netko drugi
pokupiti, geokodirati, strpati na OSV i nacrtati ?

--
Opinions above are GNU-copylefted.