On Sat, Dec 12, 2009 at 08:49:24PM +0100, Marko Dimjasevic wrote:

> Da, tek sam kasnije skužio da mi se u gpx fajl zapisivalo vrijeme
> uređaja (barem što se tiče datuma) što mi i nije previše jasno -
> odnosno, zašto se ne upisuje vrijeme koje dobije putem GPS-a (koristim

Zato jer je glup ? :) Zasto i inace postoje bugovi u programima ?
Prijavi to autorima, pa mozda poporave za iduci put...

> program TGPS)? To je i problem (još uvijek) što ne uspijevam
> geo-locirat fotke, a time i označit ulice i druge stvari.

Imas li fotku u kojoj si slikao (krivo) vrijeme koje ti TGPS kaze ?

Ili 3-4 (ili vise po mogucnosti) fotke sa mjesta koja si prosao samo jednom,
recimo krizanje savudrijska/cunjska, ili cunjska/trgetska, itd. ?

Ako ti se da staviti fotke negdje na FTP (ili bilo negdje drugdje gdje im
nece potrgati EXIF tagove sa vremenom fotki) mogu ti to probati fixati...

--
Opinions above are GNU-copylefted.