Dana Sun, 22 Aug 2010 21:30:07 +0200, Marjan Vrban
<mvr...@gmail.com> napisao/napisala je:

Koliko  bi ovakve situacije kršile nečija autorska prava, s obzirom na
to  da  nisam  iskopirao položaj ulice, a naziv ulice je javni podatak
koji bi po svim pravilima trebao biti označen?

Slažem se ja naziv ulice javan, ali na koji način doći do naziva ulice, a
da je legale što se tiče OSM pravila, osim da pogledaš tablu, neznam.

Gledanje na tablu je naravno, pod uvjetom da je tabla postavljena, da je
ispisana gramatički ispravno i da se ne radi o (pra)starom nazivu. Ako ta tri
uvjeta nisu ispunjena, bez gledanja u više izvora i eventualnog ispitivanja
stanovnika te ulice, ne postoji drugi način.
Malo mi ne nejasno kako HT može polagati kopirajt na broj telefona i
adresu, ali čim su se ogradili u dnu, jasno je o čemu se radi.
Pretpostavljam istom logikom da ne bismo smjeli otići na www.posta.hr i
prepisati poštanske brojeve jer je (c) 2005 Hrvatska pošta d.d.

http://karte.haerbe.net/

HAERBALIJE - DRZAVNI NEPRIJATELJI #1 DO #101

To znam. Tko će onda najebati zbog odavanja vojne tajne na www.arkod.hr?
Ili smo u prekršaju samim gledanjem tih karata?
Dobro, karte su sada službeno negdje 'javno' objavljene, ali ih ne smijemo
koristiti jer je sada ministarstvo polaže autorska prava na njih?

3. Kad smo kod toga, kakav je uopće pravni status podataka s
<http://www.arkod.hr> ili iz katastra?

© 2009 Ministarstvo poljoprivrede, ribarstva i ruralnog razvoja.

Jasno. A službeni dio Narodnih novina? Kao i na cijelom siteu,
"Copyright © Narodne novine d.d. Sva prava pridržana", a radi se o
zakonima, pravilnicima i slično. Mogu li oni uopće polagati autorsko
pravo na to?

Posebno me u toj cijeloj priči živcira što državne ustanove, ministarstva
i velika sila institucija polažu autorska prava na sve i svašta, i što ima
smisla i što nema (i što bi po nekoj zdravorazumskoj logici moralo biti u
javnoj domeni).

--
Ivan Biuklija
new...@biuklija.com