On Sat, May 11, 2013 at 08:02:19PM +0200, valent.turko...@gmail.com wrote:
> ?im sam se pohvatio webom www.otvorenamre?a.org na IRC-u odmah su pala
> pitanja za?to Google Maps :)

Pa naravno. Sto bi rekli americani, "eat your own dog food" --
malo glupavo izgleda kad netko promovira OSM, a niti sam ga ne
koristi! To ti je kao da propovjedas RH Fedoru, a sam vrtis
MS windowse 8... :-)

> Moje pitanje je - a kako postaviti Openstreetmap?
>
> Mo?e li netko pomo?i? Ne treba napraviti rje?enje ali treba re?i kako
> TO?NO napraviti OSM kartu s to?kama Otvorene mre?e.

recimo,
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Openlayers_POI_layer_example

Trivijalno je, copy/pasteas jedan html, odaberes slikicu za marker
(ili vise njih, po zelji), i napravis text file sa koordinatama i
opisima (ili rucno, ili iz svoje SQL baze trivijalnim perl
onelinerom, ili gdje god vec cuvas podatke o Wifi tockama...)

npr. evo ja sam za 60 sekundi copy/pasteo :)
http://osm-mapnik.torres.voyager.hr/markers/example_poi.html

Imas i drugih layouta i svasta ovisi kako zelis da ti izgleda, i
drugih Slippymap engina, npr. Leftlet i drugi, vidi recimo:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Deploying_your_own_Slippy_Map

ovako:
http://osm-mapnik.torres.voyager.hr/markers_leaflet/example_poi.html

Ako gdje zapnes pitaj slobodno...