Ako imas kakvih pitanja slobodno pitaj. Ovaj projektic je bio cisto
isprobavanje kako se nodejs ponasa na ovakvim zahtjevima pa kod nije sredjen

Tek sam sad vidio da sam iz map_properties.js izvukao funkciju ----- koja
salje Ajax request geojson serveru sa trenutnim BBOX-om klijenta. Ovdje ti
je ta funkcija:
https://github.com/dboto/our-project/blob/master/public/javascripts/GeoJSON_ajax.js
.

--