Hvala, to bi moglo biti to jer se radi o server strani prikazuje nove
točke kako ih ljudi kreiraju, pa nije dovoljno imati samo statične
pinove.

Proučim ovo i javim se ako bude dodatnih pitanja, hvala puno.

--
follow me - www.twitter.com/valentt & http://kernelreloaded.blog385.com
linux, anime, spirituality, wireless, scuba, linuxmce smart home, zwave