Janko, hvala na infu. Sjetio sam se da tu ima još i speleoloških objekata,
a za njih mogu pitati i speleologe kakva su njihova iskustva s OSMom.
www.speleolog.hr je sekcija HPD Željezničara pa neće bit neki problem
pitati.

Što se tiče označavanja, najbolje bi bilo da pripremimo par primjera kako
što označiti i na predavanju jednostavno kažem ljudima kako što mora biti
ili gdje da pročitaju više o tome.
Btw kod planinarenja je bitna razlika između pl. doma, kuće, skloništa...
To su klasifikacije koje dodjeljuje HPS (
http://hr.wikipedia.org/wiki/Planinarski_objekti). Da sad ne duljim sa
različitim detaljima oko toga. Budem pripremio osnovne primjere koji su
bitni iz perspektive planinara pa ćeš mi reći kako da to točno označe.

Vezano za održavanje promjena, budem vidio kako to sada rade u HPSu jer
mislim da i oni sami s time imaju problema pa ćemo probati nekako
automatizirati da njihove promjene budu odmah ažurne i na OSMu.

Jel ok označavanje penjačkih smjerova prema ovom wikiu
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:sport%3Dclimbing ? Nisam skužio jer
je to neki prijedlog ili pravilo za korištenje. Mislim tu možemo računati
na sve smjerove koje su postavili članovi AO HPD Željezničar i oni će ih
rado unijeti. Čak bi mi to moglo biti dobro da im dam za vježbu na
praktičnom dijelu predavanja :).

Petar Weigand