Dana 28. 1. 2015. 13:29 osoba "Weigand Petar" <weigand.pe...@gmail.com>
napisala je:

> Janko, hvala na infu. Sjetio sam se da tu ima još i speleoloških
objekata, a za njih mogu pitati i speleologe kakva su njihova iskustva s
OSMom. www.speleolog.hr je sekcija HPD Željezničara pa neće bit neki
problem pitati.

Što se špilja tiče, u OSM se može ucrtati natural=cave_entrance, ali
crtanje unutrašnjih cijevi nema previše smisla pošto su obično vertikalne.
Ipak, ako postoje dva ulaza, može se otprilike shematski ucrtati spoj
između dva ulaza sa highway=path (ako se može proći bez većih problema) i
možda tunnel=cave. Naravno, ime pećine i put do nje je super podatak.

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:natural%3Dcave_entrance

> Što se tiče označavanja, najbolje bi bilo da pripremimo par primjera kako
što označiti i na predavanju jednostavno kažem ljudima kako što mora biti
ili gdje da pročitaju više o tome.
> Btw kod planinarenja je bitna razlika između pl. doma, kuće, skloništa...
To su klasifikacije koje dodjeljuje HPS (
http://hr.wikipedia.org/wiki/Planinarski_objekti). Da sad ne duljim sa
različitim detaljima oko toga. Budem pripremio osnovne primjere koji su
bitni iz perspektive planinara pa ćeš mi reći kako da to točno označe.

Sjajno. Nadam se da će se uključiti i jhabijan, naš dežurni planinar.

> Vezano za održavanje promjena, budem vidio kako to sada rade u HPSu jer
mislim da i oni sami s time imaju problema pa ćemo probati nekako
automatizirati da njihove promjene budu odmah ažurne i na OSMu.

> Jel ok označavanje penjačkih smjerova prema ovom wikiu
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:sport%3Dclimbing ? Nisam skužio jer
je to neki prijedlog ili pravilo za korištenje. Mislim tu možemo računati
na sve smjerove koje su postavili članovi AO HPD Željezničar i oni će ih
rado unijeti. Čak bi mi to moglo biti dobro da im dam za vježbu na
praktičnom dijelu predavanja :).

Taj wiki prijedlog je prihvaćen. Ali čak i ako nije prihvaćen, može se
koristiti ako je logičan (pa se može izmjeniti ako se prihvati neki drugi).

Po ovom wikiju, ako stijena ima više smjerova, onda se na cijeloj stijeni
kaže koji je raspon težina. Znači minimalna težina, maksimalna, i mean
(prosijek težina). Oni spominju dva sustava težina, ne razumijem se u to,
valjda će oni to bolje kužit.