Zato sam i rekao da nebih vise o tome pozivanju na odgovornost.

Neki ljudi imaju zastario način razmišljanja i ne žele se mjenjati pa pozivanjem na odgovornost izbjegavaju promjene. To im je isprika da ne podijele podatke sa ostalima, na taj način žele sakriti činjenicu da ne rade ono što su trebali raditi i za što su plaćeni.
Dosta je pogledati stanje u državi i sve će ti biti jasno... :(

Recimo sa nekim planinarima sam pričao o OSM-u i rekli su im da im je bitno da su karte precizne na metar!!! Ako bude magla da planinar može pomoću GPS-a može pratiti stazu koja mu je ucrtana na GPS uređaju, i da tako nepadne u provaliju pokraj staze i strga se!!!!

Jel ti ovo dovoljan primjer zasto sam odustao?
Jednostavno nisam imao psihičke snage za objašnjavanje svih potrebnih stvari koje su pogrešno shvatili.

A GSS se bunio na točnost karata!!!
Kako to da mi imamo ucrtane neke staze koje nisu planinarske staze!
Čovjek se penjao na vrh otoka i ucrtao stazu kojom se penjao, i njima je to bilo sporno....

Imam još takvih primjera, ali sad nemam snage za takve stvari...

Pozdrav