Ljudi, u datoteci koju sam poslao sigurno je preko 90% planinarskih domova
i skloništa u RH. Zašto ih tražiti od HPS-a? Siguran sam da su i oni
preuzeli dio ovih podataka jer znam da su te koordinate kružile među
planinarima, a su bile slobodne za download i pod CC licencom.

Darko Boto
Phone: +385 1 6676 918
mob:   +385 91 1365 614
e-mail: darko.b...@gmail.com