On 2011.03.22 11:46, Ramas wrote:
> Svarbu nesupainioti administracinio vieneto 'Savivaldybė' ir
> abstraktesnio termino 'Miestas'. OSM reikalingi šie abu dalykai.

Na, su savivaldybėm, mano supratimu, viskas paprasta -- skaitome
įstatymą, kaip Lietuva padalinta, ir pagal jo raidę dėliojam.

Ką reiškia „miestas“, kam jis galėtų/ turėtų būti naudojamas aš kol kas
nesuprantu. Gal galima pavyzdžių kur reikia „miesto“ žymėjimo (ir
savivaldybių neužtenka)?

Aidas Kasparas
IT administrator
GM Consult Group, UAB